Informacje organizacyjne/Information about the event

Written by Published in Aktualności
about-the-event

[for English, scroll down]

Drodzy Uczestnicy!

Konferencja Agile & Automation Days już 9-10 października. Oto najważniejsze informacje organizacyjne:

MIEJSCE I DOJAZD
Konferencja odbywa się w hotelu Park Inn by Radisson w Krakowie.
Szczegółowe informacje na temat dojazdu i lokalizacji hotelu znajdziecie tutaj: https://www.parkinn.pl/hotel-krakow/lokalizacja.

HARMONOGRAM
DZIEŃ 1: Rejestracja uczestników rozpocznie się o godz. 8:30. Otwarcie konferencji planowane jest na godz. 9:00. Pierwszy dzień zakończymy o godzinie 17:30.
Uprzejmie prosimy o zabranie ze sobą dowodu tożsamości i odbiór identyfikatora na recepcji konferencji.
DZIEŃ 2: Drugiego dnia rejestrację rozpoczynamy o 9:00, a pierwsze wykłady i mini-warsztaty rozpoczynają się o 9:30. Uwaga: prosimy o zabranie ze sobą swoich identyfikatorów.

Pełny harmonogram: http://aadays.pl/program-schedule/.

CATERING
Podczas konferencji zapewniamy catering w postaci serwisu kawowego i lunchu. Lunch będzie serwowany w restauracji na parterze.

NETWORKING PARTY
Na zakończenie pierwszego dnia konferencji zapraszamy do udziału w Agile & Automation Days Networking Party. Zapraszamy na godz. 19:00 do Browaru Lubicz. Czeka na was warzone na miejscu piwo, przekąski i konkursy z nagrodami.

Uwaga: Impreza ma charakter zamknięty i przeznaczona jest jedynie dla uczestników konferencji (dla tych, którzy biorą udział w jednym lub w dwóch dniach Agile & Automation Days).

MINI WARSZTATY
Uczestnicy drugiego dnia konferencji mogą wziąć udział w wybranych mini-warsztatach. Jeżeli jeszcze nie wybraliście warsztatów dla siebie zróbcie to jak najszybciej. Prosimy o wybór warsztatów poprzez zalogowanie się na swoje konto w Strefie Uczestnika, kliknięcie w „Opcje” przy swoim nazwisku i zaznaczenie tych, które Was interesują.

APLIKACJA MOBILNA
Zachęcamy do pobrania darmowej aplikacji mobilnej Agile & Automation Days. Znajdziecie w niej m.in. harmonogram, informacje na temat prelegentów, prelekcji i mini-warsztatów. Dzięki niej będziecie też mogli na żywo oceniać prezentacje, w których bierzecie udział.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=aadays.app 
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/a-a-days/id1173788109?l=pl&ls=1&mt=8

Do zobaczenia na Agile & Automation Days!


Dear Participants!

The Agile & Automation Days Conference is coming in October 9-10. The following information regards essential organizational affairs:

LOCATION AND DIRECTIONS
The conference will take place in Park Inn by Radisson Hotel, Cracow. Detailed information on location can be found here: https://www.parkinn.pl/hotel-krakow/lokalizacja.

SCHEDULE
DAY 1: Participants registration will start at 8:30 AM. Opening of the conference is planned at 9:00 AM. Finale of the first day is aimed at 5:30 PM.
Please take your ID card with you and pick up a badge at reception desk.
DAY 2: On the second day, registration will start at 9:00 AM, first lectures and mini-workshops will start at 9:30 AM. Remark: please take your badge with you.
Full schedule:  http://aadays.pl/program-schedule/.

CATERING
During the conference we will provide coffee breaks and lunch. Lunch will be served in the restaurant on the ground floor.

NETWORKING PARTY
The first day of the conference ends with  Agile & Automation Days Networking Party, which we encourage you to take part in. We invite you to Browar Lubicz at 7:00 PM. Locally brewed beer, snacks and contests with prices will await you.

Remark: The party is a private event, entry only for participants of the conference (people who attend one or two days of The Agile & Automation Days)

MINI WORKSHOPS
Participants of the second day of the conference may take part in mini-workshops. If you haven’t chosen your workshops yet, please do it promptly. All you have to do is go to Strefa Uczestnika (Participant Zone), log in to your account, go to „Options” next to your name and select the workshops that you are interested in.

MOBILE APP
Feel free to download our mobile app. You will find there information such as conference schedule, descriptions of speakers, lectures and mini-workshops. It will also allow you to rate presentations that you will participate in.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=aadays.app 
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/a-a-days/id1173788109?l=pl&ls=1&mt=8

Don’t hesitate to contact us in case of any questions.

See you at the Agile & Automation Days!

Agile & Automation Days Team.

Asia